Click Here!

Nak Manja pun Jgn Lebih2..

Ditulis oleh Aida Ab Jalil on Monday, April 2, 2012

   Waktu ni aku sedang update blog dalam kereta sambil tunggu enjin sejuk tepi caltex. Jalan masih lagi jemm dan aku terpaksa tunggu jalan clear baru boleh gerak ke ofis. Kalau korang perasan, dah 2 kali kereta aku buat hal. Hari tu 350 duit aku tukar radiator n paip. Tukar baru semua,aku tak nak ada masalah. Sekarang tak sampai seminggu pun dia buat hal lagi. Kali aku pasti fan yang bermasalah. Masa jalan clear ok jer, tapi bila jemm, boleh pulak temperature naik tak agak2. Nampaknya dia betul2 nak bermanja dengan aku. Masalahnya, nak bermanja pun agak2 la... Aku pun nak makan jugak bulan ni!


P/S~ Maaflah teremosi lelebih pulak. Tapi serius aku letih sgt bln ni.


Published with Blogger-droid v2.0.4

{ 0 komen... read them below or add one }