Click Here!

Majlis Merisik & Mary Cheese yang sedap!

Ditulis oleh Aida Ab Jalil on Thursday, December 27, 2012

     Selasa lepas kami sekeluarga ke Kuang merisik buah hati si adik. Sampai saja di halaman rumahnya, mata ni tak lekang mengintai dekorasi dan susunan landskap yang menarik. Tak sempat nak ambil gambar pun dek khayal sangat meneliti keseniannya. Tambah seronok lagi, ayahnya si gadis super duper senior kami dalam aliran Art& Design Textile, batch 1980. Saya tak lahir lagi tu...  Aha, bercerita panjanglah kami hari tu.

Ni bakal adik ipar saya, Nurul bersama Mak Lang yang membesarkan adik saya... In Shaa Allah, Tak de aral melintang bulan 10 tahun depan jadilah sebahagian keluarga kami. :)
Nampak best tak? Ni lah Mary Cheese... Bukan saya yang buat, tapi bakal adik ipar yang buat masa majlis merisik hari tu. Syoknya makan mende ni... Dah la saya peminat cheese. Resepinya pun mudah je. Nanti rajin boleh try buat, tapi kalau tak rajin... Boleh suruh bakal adik ipar buat! Hihihi...

{ 0 komen... read them below or add one }