Click Here!

Pasar Karat Rengit...

Ditulis oleh Aida Awie on Monday, June 3, 2013


Sesak!!

   Ramai sangat orang datang membeli dan memcuci mata kat sini. Kami sekeluarga datang memeriahkan lagi tempat ni. Ni hajat hubby saya la, nak jejak semua pasar karat kat Malaysia ni. Tapi kat sini banyak jual barang2 terpakai dari Singapura jer, barang2 antik dolu2 kurang nampak la pulak. 

    Hubby seronok la dapat jejak pasar karat ni. Sengih sampai ke telinga. Abis semua orang digesanya ajak ke sini. Tinggal adik nombor lima je dengan isterinya yang tengah mengandung kat rumah. Tak larat ler orang mengandung nak berjalan sesak2 cam ni, dah le besar jugak tempatnya. Adik2 saya yang lain ikutkan aje ler, abang long katakan... Hahaha!! Ok, layan jer gambar2 ni ye. Tak tahu nak citer ape dah. Lama sangat peram dalam draf. 







{ 7 komen... read them below or add one }

Suria Lekatlekitgurl said...

wah best.. kat mana pasar karat ni

Aida Awie said...

suria... kat batu pahat, johor

tenku butang said...

hoo.. pasar karat yea.. kat tempat teman pun ada gak pasar yg jual brg2 lama camni.. tp diorg panggil belakang loken.. lokin aishh.. cne nak sebut .. lebih kurang camtu lah.. heee..

tenku butang said...

yunk.. dh klik nuffnang 3 biji.. thanx sudi singgah n follow blog teman yea.. [=)

Aida Awie said...

tq..tq..tq...tenku butang!

kak ina kl said...

suka gi tenguk pasar camni..klu ada barang antik lagi akak suka

onlajer said...

hehe aku yang tiap minggu balik rengit pun tak selalu singah sini