Click Here!

Tukar Tali... Terus Nampak Baru!!

Ditulis oleh Aida Ab Jalil on Tuesday, December 31, 2013

   Semalam aku dah merancang nak ganti tali jam yang putus hari tu. Makanya... Bertapalah aku dalam bilik kerja bermula dari lepas makan malam tadi.     Jam aku tu elok sangat lagi. Memang sayang kalau nak dibuang begitu jer. Tapi talinya putus pulak masa aku nak pakai hari tu. Mungkin dah sampai waktu talinya  ditukarkan. Maklum saja jam murah... Bukan susah sangat, aku tekap je paten tali asal. Dah dapat patennya baru boleh transfer atas material. Aku pilih material yang lebih kurang sama cuma kaler je berbeza. Asalnya aku nak tambahkan aksesori seperti stud atau rantai halus. Tapi memandangkan buckle dan frame jam aku tu kaler silver dan aku tak de aksesori kaler yang sama, maka aku tak menambahlah. Buat cam asal je. Nanti kalau aku jumpa jam murah2 kaler gold, boleh la aku eksperimen tambah aksesori stud tu..




Published with Blogger-droid v2.0.10

{ 3 komen... read them below or add one }

Anonymous said...


Infonya bagus bgt Gan. Artikelnya bermanfaat mudah-mudahan blog ini banyak pengunjungnnya.


Link text
KLIK DI SINI
KLIK DI SINI
KLIK DI SINI
KLIK DI SINI
KLIK DI SINI
KLIK DI SINI
KLIK DI SINI
KLIK DI SINI
KLIK DI SINI

Dunia Kesehatan said...

Artikel yang luar biasa. Semoga informasinya bermanfaat untuk pembaca dan blognya ramai pengunjung.Untuk anda yang sedang mencari cara penyembuhan penyakit dengan cepat silahkan 



Klik disini

Klik disini

klik disini

klik disini

klik disini

Klinik Kesehatan Wanita di Jakarta said...

keren jadi baru lagi talinya gan, klo boleh tau bagaimana ya cara membuatnya? nice artikel gan