Click Here!

Updated- Make over anjung depan

Ditulis oleh Aida Ab Jalil on Monday, March 28, 2011

   Salam pagi Isnin buat semua kawan-kawan. Lama tak tulis blog buat saya rindu sangat-sangat. Hari ni nak kotakan janji saya untuk letak gambar-gambar make over ruang anjung rumah hari tu. Maaflah sebab lama menangguh dan buat korang tertunggu-tunggu jer..










   Ok, tu jer yang sempat snap. Harap berpuas hati dengan mutu gambar yang diberikan. Make over ni pun tak la menggunakan banyak duit. Cuma modal RM96 untuk kayu akasia tu.

{ 4 komen... read them below or add one }

linda said...

salam...

aida...makeover yang sangat cantikkk...dengan harga yang saaaaangat berbaloi...berkenan kat kayu duduk tu..ape namanyer..akasia?...kalau nak beli kat kedai camner yer?..dan blind bamboo tu...aduhh...kena semua pada suasananyaerrr...:)

Aida Ab Jalil said...

salam linda, kayu tu namanya akasia decking. kalau berminat boleh dapatkan di lot 46&47 nursery tepi jalan sg buloh-shah alam(tepi simpang kota damansara nak ke uptown). harga sebenar, RM28sekeping.tp saya beli dengan harga RM12 sekeping semasa promotion CNY. kalau ada stok lagi, ada la rezeki awak dpt harga tu. cari auntie maggie ye!

norazman said...

wahhh...cantik lagi mendamaikan jer...ermm kalau malam hari kena lak ngan limpahan cahaya lilin perkhhh romantik jer...cayaa laa

Aida Ab Jalil said...

thanks azman, saya percaya rumah awak lagi cantik dari ni. saya sedang cuba belajar buat kolam ikan macam yg awak buat tu. cuma tak faham sgt pasal filter.