Click Here!

Roti Salad... Pernah Dengar?

Ditulis oleh Aida Awie on Friday, May 18, 2012


Pagi ni singgah kedai mamak kat area pejabat. Dah lama tak tapau sarapan kat sini. Wah! Ada menu baru... Roti salad. Pernah dengar kat mana2 kedai mamak ada roti salad tak? Selalu roti pisang, roti bawang, roti sardin je,kan? Jadi pagi ni tapau 1 keping. Harga tak mengalah tu, rm3 sekeping.
Sampai pejabat, terus membelek pebendenye dia letak dalam roti salad ni. Emm, kobis+lobak+timun+mayo dibungkus dalam roti canai. Ni kire roti untuk org diet la kut.. Hahaha!
Published with Blogger-droid v2.0.4

{ 3 komen... read them below or add one }

kak ina kl said...

oo first time dengar...cam senang ajer nak buat

Gnie Syazni said...

baru first time dgr roti salad :)

Aida Awie said...

k.ina, kalau pandai tebar roti canai memang senang. bhn inti msuk la apa pun,kan?
gnie,sy pn 1st time sbb tu try. hehe..