Click Here!

Homemade Epal Pai..

Ditulis oleh Aida Awie on Thursday, May 10, 2012

    Nak tunjuk gambar pun segan epal pai aku ni cam hape je.. Buat makan sendiri buleh la, kalau jual kat orang bagi free pun belum tentu orang nak. Hiks!
    Ni memang pertama kali buat pai, selalu tu order McD je. Ngada2 memunah tepung je tetiba pulak nak membuatnya sendiri. Hish... Membazir sungguh. Naseb baik 2 cawan tepung je. Tu pun da letih mengulinya. Dengan semua pakat panduan dari internet, tak de cikgu depan2. Memang orang kata boleh sesat ilmu la.. Ada tak ada, sudahnya rujuk pada bakal adik ipar. Baru le gaya pai sket. Hok mula2 liat cam chewing gum. Pas ni nak makan epal pai, order je la kat McD. Dah tentu2 boleh dimakan. Yang ni pun dah terkeluar-keluar filling dia.



Published with Blogger-droid v2.0.4

{ 0 komen... read them below or add one }