Click Here!

Lobak Putih

Ditulis oleh Aida Awie on Wednesday, May 9, 2012


    Lobak putih yang ditanam dalam palung seperti ini nampak lebih besar dari yang ditanam dalam polibeg, padahal sama jer umurnya. Mungkin dalam palung lebih selesa kut..?

Published with Blogger-droid v2.0.4

{ 6 komen... read them below or add one }

hernyhafiz ^_^ said...

dah berapa umur..nampk sihat aja... :)

Aida Awie said...

sebulan lebih kurang.. tanam 8/4 hr tu

adeq said...

salam...pokok lobak nie sesuai ke hidup dlm palung nie..atau nanti aida pindahkan tpt lain..lobakkan panjang buahnyer...hehe

Aida Awie said...

menurut blog tuan is, lobak ni sebesar bola golf je dah boleh dituai. jd tak de masalah kalau tanam dalam palung kut.

hernyhafiz ^_^ said...

Ok ja. Saya baru harvest semalam. Pakai pasu baba yang seringgit lebih tu.

Aida Awie said...

:) seronok, kan? saya punya dah nampak ubinya. nanti saya post gambar dalam entri terbaru. insyaAllah..