Click Here!

Anggun Creative Melangkah Setapak Lagi...

Ditulis oleh Aida Ab Jalil on Friday, May 11, 2012

   Petang ni santai2 sambil layan blogwalking. Singgah di blog mak cik saya ni, baru tahu dah bertambah servis di bawah Anggun Creative ni. Bagus.. Tahniah dari saya, anak sedara kesayangannya. ~ Ops! Anak sedara kesayangan? Ter'SS' pulak ...
    Memandangkan hari raya dah nak dekat, orang2 di Kuantan bolehlah mulakan menempah langsir dari sekarang. Nanti tempah lambat2 tak sempat siap pulak. Lagipun, tempah awal2lah senang, tak lah terasa sangat pengaliran wang tu.
   Cerita pasal servis baru Anggun Creative ni, pak cik saya sekarang buat lanskap dan gazebo. Sesiapa yang ada budget lebih tu boleh tempah gazebo sebijik letak kat taman. Selalu masa raya kan ramai orang datang rumah. Tak cukup ruang dalam rumah, bolehlah raikan tetamu kat gazebo baru. Best ape idea tu.. Lagi pun dapat menikmati permandangan taman. Orang lelaki paling suka idea ni, pasal diorang boleh lepak sambil 'fogging'. Kalau fogging kat dalam rumah orang, kang isteri asyik menjeling je,kan? Klik jer kat sini untuk butiran lengkapnya ok?!


Achek saya... Owner Anggun Creative

Ni pula pak cik saya yang rajin dan memang terbukti kreatifnya.

Published with Blogger-droid v2.0.4

{ 0 komen... read them below or add one }