Click Here!

Ada Apa Di Duta Village Beach Resort, Kuantan

Ditulis oleh Aida Ab Jalil on Tuesday, May 29, 2012

     Masa melepasi pintu besar ke kawasan resort saya terpandangkan chalet2 di kiri kanan jalan. Macam rumah kampung.


Permandangan seterusnya adalah tasik atau kolam kecil yang dipenuhi dengan teratai yang besar. Cantik sangat! ~Sayangnya, saya lupa nak ambil gambar.
   Yang ni pula gambar chalet2 berdekatan dengan laut pula. Chalet yang ni untuk keluarga kecil. Chaletnya pun comel je, terletak bersebelahan dengan kolam renang.


    Memandangkan jam baru pukul 12, jadi saya check in dulu. Kunci tetap jam 2ptg baru dapat. Kena letak security deposit rm100 juga. Nak pergi mana? Lebih kurang 2 jam jugak nak tunggu. Jadi saya ke pantai. Lepak2 kat situ dalam 10-20 minit. Boringlah pulak, jadi ambil gambar sendiri. Tak yah la saya letak gambar boring2 tu, ye..?
Layan jelah...




Published with Blogger-droid v2.0.4