Click Here!

Kongsi Ilmu - Dato' Dr Hj Mohd Fadhilah Kamsah!

Ditulis oleh Aida Ab Jalil on Wednesday, March 9, 2011

   Lama dah tak menulis di blog ni. Ada juga la dekat-dekat 3 minggu tak sentuh. Bukan apa, kekangan masa dengan kerja yang makin hari makin bertimbun membuatkan saya tak de masa nak buat entry di blog ni. Lagipun DSLR saya dipinjam dek adik, tak dipulangkan lagi. Tu la yang tambah mati kutu lagi tu. Kamera tu ler yang saya selalu usung untuk merakamkan gambar-gambar untuk dimuatkan dalam blog ni. Lagi satu, janji saya untuk buat entry tentang projek DIY saya tu pun kenalah tangguh dulu sehingga saya dapat balik kamera saya. Harap sabar menunggu ya! Hiks!

   Ok, pagi ni ada masa sikit untuk saya kongsikan ilmu tentang ceramah dari Dato' Dr Hj Mohd Fadhilah Kamsah yang saya hadiri Sabtu lepas. Harap dengan ilmu yang dikongsi ni dapat membentuk diri kita ke arah kebaikan.





  * Maaflah andai gambar senget-benget. Scan pun nak cepat-cepat je tadi. Ok, untuk paparan lebih jelas, klik pada gambar ye. Kalau nak print/kongsi dengan kawan-kawan pula,dipersilakan.

{ 2 komen... read them below or add one }

NM02 said...

gud sharing

QASEH MANSYA said...

tq for the info....