Click Here!

Corat- Coret Familiku...

Ditulis oleh Aida Ab Jalil on Thursday, November 7, 2013

Assalam.. Lamanyeee tak menulis kat sini. Bizi ler sangatttt kan? Hehehe...

    Ok, dah settle a few things yang penting. Tinggal last plan je lagi untuk tahun ni.. Penutup segala aktiviti untuk tahun ni. Eceh.. Penutup la sangat, tup tup ade je lagi yang menyusul nanti.

   Nak share kat sini, saya dah dapat adik ipar baru!!! Yeah... Mak happy sangat sebab tetiba mak ade ramai sangat anak perempuan. Saya pon sukeeee!! Dulu just saya dengan mak je close. Sekarang mak dah ade dayang2 yang mengiring kalau gi kenduri-kendara. Minggu lepas adik saya no 5, Fahmi Hafis dah selamat mendirikan mahligai cinta bersama gadis idamannya. Kenduri-kendara pun dah selamat berjalan lancar di kedua-dua tempat. Now apalagi? Jom layan sket gambar kawen diorang.. Dari phone saya tak banyak sangat yang saya snap, sebab sibuk tolong mak layan tetamu yang datang. So, gambar2 ni banyak cilok dari fb adik ipar, sedare mare dan ade gak cilok dari OP diorang USMANSAMAD!

majlis sebelah perempuan...




Majlis sebelah lelaki...




      Harapan kami sekeluarga, moga2 perkahwinan mereka kekal ke jannah. Tahun depan sorang lagi anak mak akan melangsungkan perkahwinan dengan gadis idamannya. Adik bongsu kami, lambatttt lagi. Biar habis sekolah dulu, masuk U dulu... Pastu dah kerja baru boleh pinang anak dara orang. So, tahun depan mak abah berhajat nak wat family day sebab keluarga kami dah besar. Hopefully, pengantin baru ni dapat bagi cucu baru kat mak abah tahun depan... Inshaa Allah!




{ 0 komen... read them below or add one }