Click Here!

Sayangnya Kelah di Kinabalu

Ditulis oleh Aida Awie on Tuesday, October 2, 2012

    Geramnya tengok ikan2 kelah di sungai ape ke namanya dah tak ingat dah kat area Ranau kot ni. Maklum ler citer ni pun citer dah basi kan....?
    Kat tempat kita ikan kelah ni kemain mahalnye. Tapi kat sini diorang wat ikan spa je. Gemuk2 pulak tu ikan ni. Yang besar tak la berapa nak menyedut sangat. Tapi ikan yang kecik memang asal dapat tumit ke jari kelingking kaki ke... memang dia sedut habis. Seronok gak terjerit2 kat dalam air tu bila kaki kena nyonyot ngan ikan. Haha.. Happy hour! Masuk tak ingat ler berapa sebab pak cik saya yang bayar semua. Tak silap ada la dalam RM10 seorang untuk 15 minit ke 30 minit. Alahai... kelah oh kelah...



{ 0 komen... read them below or add one }