Click Here!

Meriah dengan anak2 Labu & Minnie... Kami dah jadi atuk dan nenek!

Ditulis oleh Aida Awie on Thursday, March 20, 2014

     Tak lama lagi rumah aku ni makin meriah la dengan anak2 Labu & Minnie. Minggu lepas Minnie dah beranak 4 ekor anak yang comel2. 3 ekor putih coklat, seekor putih hitam. 2 ekor ekor panjang dan 2 ekor ekor pendek. Comel!!!! Geram sangat bila tengok tapi jangan la nak cuba2 pegang, Minnie kemain garang dan kedekut. Kadang2 masa bagi Minnie makan kat dapur, keluar jap pi jenguk anak2 dia kat dalam cage tu. Sekejap jer... Berlari je Minnie datang balik kat cage. Takut benar orang ambil anak dia. Sanggup tinggalkan makanan tu walaupun perut berkeroncong.

{ 0 komen... read them below or add one }