Click Here!

Bangku Kosong-Saya Seorang Blogger Wanita!

Ditulis oleh Aida Ab Jalil on Friday, April 15, 2011

Yezza!
Lepas lunch, bukak blog terus tangkap segmen khas buat wanita dari Bangku Kosong. Nampaknya banyak betul idea yang mencurah-curah di Bangku Kosong ni. Namanye je Bangku Kosong, tapi penuh terisi rupenye.. Ok, tak mo cakap banyak, saya nak men'join'kan diri dalam segmen ni. Senang je.. mula-mula kena copy paste header Bangku Kosong dulu. 

  Yeah.. Sudah siap!
Pastu puan-puan kena jawab soklan mudah ni..
a) Kelebihan blogger wanita dan,
b) Apa yang kaum wanita suka cerita di blog
Senang je kan soklannye? Ok meh baca jawapan saya..

a) Kelebihannye? Banyakkkk kelebihannya. Contoh; Macam waktu sekarang ni, kaum adam kena gi Solat Jumaat tapi kami leh layan berblogging..Hehehe.. Lagi satu kaum Hawa ni terkenal dengan emosinye. So, kalau cerita memang ade feeling sikit ler.. ~ Nak2 pulak kalau ade gossip n gaduh2 tu kan...

b) Apa ek yang kami suke cerite dalam blog? Emm..Kalau saya la, ni kalau saya la kan...Saya suke citer hal taman-taman, hal tanam pokok, hal fotografi, suke gak buat review xkire la produk ke, blog orang ke.. Suke la juga citer pasal projek2 DIY/ make over yang saya dah buat... Saje le... Nak bagi info kat pembaca. Kadang-kadang suka kongsi info kedai murah nak beli barang tu barang ni. Supaya boleh senangkan pembaca blog saya. Tu je la kut...

Ok, abis dah.. Ok dok saudara Hasru Hassan? Ada kena cut tak jawapan saya ?

{ 0 komen... read them below or add one }