Click Here!

Penunggu Istana.. Betul ke ada entiti di situ?

Ditulis oleh Aida Ab Jalil on Tuesday, April 12, 2011

 
   Ni filem yang saya tunggu-tunggu. Seyes saya memang tunggu sangat cerita ni sejak baca blog uncle seekers. PENUNGGU ISTANA khabarnya akan ditayangkan pada 21hb April, dua hari sebelum hari lahir saya. ~ Sapa nak belanja saya tiket wayang filem ni? Angkat tangan! Hihi..

Ok, sebelum tengok kat pawagam, jom layan dulu trailer ni...









{ 6 komen... read them below or add one }

selamanya said...

biar nang blnje jea hehehe

Abang Long said...

eeee...penunggu tu yg akan tangan la..huhu

Aida Ab Jalil said...

betul ke nang? yeah!!syoknye nang nak blanje..

Aida Ab Jalil said...

abg long, kalau penunggu tu yg angkat tgn...saya cha alip but dulu ler...

QASEH MANSYA said...

aku tgk citer nie ingat kisah benar..tapi selidik2 tak betul la... confuse citer nie...

QASEH MANSYA said...

citer nie confuse betul....