Click Here!

Wishlist Cuti Hari Pekerja...

Ditulis oleh Aida Ab Jalil on Tuesday, April 26, 2011

  Selamat Pagi.........
  Hari ni tak de kerja sangat, so tengah merancang untuk cuti hujung minggu ni. Minggu ni cuti panjang sikit sebab ada cuti Hari Pekerja, kan? So, saya ada banyak aktiviti nak buat sepanjang cuti. Harap-harap penuh ler 3 hari cuti dengan aktiviti yang ceria.

   Ok, Ni wishlist saya. Hari pertama saya nak pi Putrajaya. Main basikal kat Taman Botani. Harap tak hujan la masa tu. Sapa-sapa nak ikut jom join kami. Nak sewa basikal kat sana pun boleh, nak bawak basikal sendiri pun boleh. Kalau sewa pun harganya tak ler mahal sangat. Cuma kalau waktu hujan memang aktiviti berbasikal tak dibenarkan untuk tujuan keselamatan.

  Hari kedua pulak saya nak terjah Muzium Negara dan Balai Seni Lukis Negara. DAh lama tak pergi tempat tu.. Rindu sangat nak rasa cam lawatan sekolah dulu. Pastu, malam tu boleh ler join tengok teater FREE!


  Tadi ada member kat facebook invite saya untuk join tengok teater kat Panggung Bandaraya. Emm..Macam best gak tuh. Lama dah tak jenguk KL. Sapa yang minat dengan teater leh tengok info kat sini. Boleh ramai-ramai kita berlonggok kat sana. Jom!

    Hari ketiga pulak, lepak kat rumah je ler.. Tanam pokok ke, cabut rumput ke.. Hehehe..

{ 0 komen... read them below or add one }