Click Here!

Award untuk follower!

Ditulis oleh Aida Awie on Friday, April 22, 2011

   Hari ni macam juga selalu, seperti hari-hari yang lepas. Cumanya hari ni saya banyak kerja sikit kena buat. Emm.. tengah siapkan album kawen adik saya sebenarnya. Sebab kat opis ni ade keje time tender masuk jer, so dengan rela hati saya buat keje sendiri.. Hihihi..

  Tadi jalan-jalan blog kawan-kawan jap. Patut ler tak nampak entri dari NM02 hari ni. Rupanya dia MC 2 hari. Tapi hari MC, semalam sempat lagi dok bagi award kat semua follower dia. Baiknye..kan? Ok, cepat-cepat sembuh ek NM02. Nanti leh komen-komen entri saya.  Oklah, saya nak tempek award kat side bar jap.. Bye!

http://my-niezzareena02.blogspot.com/2011/04/award-utk-korang-semua.html


{ 0 komen... read them below or add one }