Click Here!

Tiket free untuk komen pertama!

Ditulis oleh Aida Ab Jalil on Friday, April 22, 2011

   Salam pagi Jumaat! Semoga hari ini lebih baik dari semalam. Nak tanya sikit, ingat lagi tak entri saya tentang tiket wayang free dari Nuffnang & TGV tu? Tak ingat leh klik sini.

   Ok, setelah difikir-fikirkan, saya dan suami memang tak de masa langsung untuk pergi ambil tiket tu di pejabat Nuffnang. So, semalam saya dah call Nuffnang dan tanya samada boleh tak orang lain yang ambilkan untuk saya. Mereka jawab  BOLEH dengan syarat orang yang ambil tiket bagi pihak saya tu tahu email saya. Tu je syarat dia, mudahkan? So, esok adalah birthday saya. Jadi saya fikir kalau saya tak boleh pergi mengapa tidak saya bagi tiket tu kepada pembaca blog saya,kan? Tul tak? Tak ler rugi sesajer..

   So... Siapa orang pertama yang komen kat entri ni, saya akan bagi email saya untuk dia dapatkan 4 tiket tu. Ok? Baru adilkan... Cuma diingatkan masa untuk ambil tiket tu adalah dari jam 9pg - 6 ptg je. Sabtu & Ahad diorang cuti. Dan kalau tak silap saya tiket tu kena kutip selewat-lewatnya 6 May 2011 ni. Tiket leh ambil di pejabat Nuffnang:-

12B-5 & 12B-6, Heritage House,

33 Jalan Yap Ah Shak,
50300 Kuala Lumpur.

{ 1 komen... read them below or add one }

Aida Ab Jalil said...

Ok, saya sebenarnya dah ada pengomen pertama. Qaseh Mansya.. tapi sebab dia jauh(dok ganu nu..)so dia pon nak pass tiket tuk korang plak.. hahhaa.. so check blog dia kat sini
http://qasehmansya.blogspot.com/2011/04/sapa-nak-tiket-free-4-tiket-free.html
:)