Click Here!

Segmen Buat Blogger Baru... untuk blogger macam saya!

Ditulis oleh Aida Ab Jalil on Wednesday, April 13, 2011

   
    Saya kagum la dengan blogger-blogger yang tak ketandusan idea ni. Tak kire la blogger yang lama ke atau yang baru. Hari-hari, ada je cerita nak dimuatkan dalam entri. Macam-macam idea korang ni. Contest laa.. segmen la.. ade je mende yang nak ditulis.

   Hari ni, saya jumpa segmen yang sesuai untuk blogger baru macam saya. Syok la, saya nak join jugak!!
Nanti bila blog saya dah ramai peminat, saudara Hasrul Hassan buatlah pulak segment macam mana nak jana idea tulis blog dengan entri yang menarik dan tertarik.

    Last but not least saya nak ucapkan time kasih banyak-banyak kat blog Bangku Kosong ni sebab sudi buat segmen cam ni.

P/S ~Blog saya memang kurang peminat pon. Maklum je la, entrinya pon malu-malu kucing je nak keluar.. Hahaha..








{ 5 komen... read them below or add one }

Admin said...

Salam.... saya dah buat beberapa entri untuk tulis entri bagi blogger baru .. cari le .. ada tu.

Aida Ab Jalil said...

wow..cepatnye...
ape2 pun thanks a lot!

anna mardhiah said...

anna singgah sini .. follow sini terus. follow anna pulak ea . salam kenal. ziarah anna pulak k .

Anonymous said...

salam ! dtg dri segmen bro harulhassan :) salam kenal . jom singgah blog saye pulak ^^

bersama kak Es said...

salam kenal...datang support kawan2 :)