Click Here!

Bunga Api Moden Tak Merbahaya Pada Anak2

Ditulis oleh Aida Awie on Tuesday, August 13, 2013

     Malam raya memang meriah dengan takbir raya berselang seli pula dengan dentuman mercun. Kami anak beranak tak main mercun. Mak tak bagi membazir, lagipun mercun tu merbahaya. So kami layan main bunga api versi moden. Guna bateri dan tak merbahaya langsung pada kanak-kanak.


             Ok jugak kan? Asalnya bukanlah bunga api pun. Tapi mak kata effect sama jer macam bunga api bila main dalam gelap. Jadi belikan untuk cucunya main. Tahun depan pun boleh main lagi. Ganti bateri jer...
 
 

{ 1 komen... read them below or add one }

Razfira said...

menarik ni!