Click Here!

DIY Kalungan Bunga Depan Pintu

Ditulis oleh Aida Ab Jalil on Saturday, September 14, 2013

      Hari ni nak kongsikan hasil DIY yang saya buat semalam. Dari bingkai lama yang masih elok saya gubahkan bersama bunga agar dapat dimanfaatkan pula sebagai sesuatu yang dapat dijadikan sebahagian dari hiasan rumah. Ianya murah serta senang didapati. Ok, bingkai dari Ikea ni adalah hiasan dalaman di rumah lama. Saya jumpa semula ketika mengemas stor. Masih elok lagi dan boleh digunakan. Jadi saya bersihkan dan hiaskan dengan washi tape.




       Dah siap nombor rumah yang dibingkaikan. Simple sangat pulak,kan? So saya tambahkan dengan bunga hiasan supaya dapat menyuntik sedikit elemen harmoni dan lembut. Hasilnya....

Published with Blogger-droid v2.0.10

{ 1 komen... read them below or add one }

suka suka said...

Bagus ni.. kongsi kongsi idea..