Click Here!

Pasu Berbungakan Rumput Dek Kesibukan Teramat... Kononnya!

Ditulis oleh Aida Awie on Saturday, September 21, 2013

        Hari2 minggu macam ni macam biasa la, apa lagi aktiviti utama kalau bukan mengemas. Hari ni mengemas ruang kat balkoni depan. Bersepah dan tak terurus macam rumah tinggal je. Pasu2 dah penuh dengan rumput. Batu2 hiasan bersepah2 tak terurus. Agaknya apalah tanggapan jiran2 yang datang bertandang raya baru ni. Mungkin ada yang kata "Pasti sibuk sangat laki bini ni, sampai pasu berbungakan rumput" Haha.. Nak buat cam ne kalau tiap minggu ada je halnya. Sibuk mengalahkan calon pilihanraya. ^_^


        Bila dah kemas nampaklah elok sikit. Hai.. Hari minggu beginilah baru dapat urus segala bagai. Itupun kalau tak ke mana2. Ok, nak masak pulak. Nanti ribut pulak kalau hubby balik makanan tak siap lagi. Hihi...

        Oh ya, nak tengok di mana bekas tanaman dari botol jus yang saya buat semalam?


 ♡

 ♥

 ♡

 ♥

 ♡




      Saya letakan pasu mini dengan pakis di dalamnya dan sangkutkan di gril balkoni. Ok jugak dari gril tu kosong je. Kan?
Published with Blogger-droid v2.0.10

{ 2 komen... read them below or add one }

Razfira said...

kemas jgn x kemas.. hehe

Aida Awie said...

Haha.. tak habis2 kan?