Click Here!

Idea Taman - Vertical Garden

Ditulis oleh Aida Awie on Friday, April 12, 2013

    Pernah dengar tentang vertical garden?

    Taman yang direka secara menegak kerana kekurangan kawasan. Sangat sesuai untuk rumah2 pangsa dan apartment yang kita sedia maklum tiada kawasan yang luas. Saya kongsikan idea2 dari laman Pinterest untuk tatapan anda. Sesiapa yang minat menanam boleh cuba tengok2 idea di laman ini. Malah bukan saja tentang taman, ianya meliputi segalanya. Boleh daftar akaun anda sendiri dan mulai mengumpul idea2 DIY yang kadang kala tak terfikir dek kita.

tanam dalam bakul. Menarik, tapi kena pastikan bakul bukan dari bahan mudah reput.

Tanam dalam pasu cam ni pun cantik..

Atau recycle palet terbuang kat belakang2 kilang tu..

Tanam dalam pasu bergantungan di pagar pun menarik. Warna-warni lagi..

Tanam dalam cawan terpakai. Selalu kalau cawan pecah or tangkai patah kita buang je, kan? 

{ 0 komen... read them below or add one }