Click Here!

Kelas membuat kasut ungkit semula memori silamku. Rinduuuu!!

Ditulis oleh Aida Ab Jalil on Wednesday, April 3, 2013

Gambar ehsan dari google
     Sepanjang hujung minggu di bulan April ni saya akan memulakan kelas mengajar membuat kasut. Pastinya masa untuk berlibur dengan hubby akan terhad. Diharapkan kelas berjalan dengan lancar dan yang penting sekali, ilmu yang saya sampaikan dapat memberi manfaat. InshaaAllah.

*Tetibe rindu pulak dengan life dulu. Berlumba-lumba design kasut cantik untuk Shoe Fair kat Europe sampai hari minggu pun berkampung kat office.

Shoe fair @Dusseldorf, Germany. 
Shoe fair @ Riva de Garda, Italy. 
Jalan2 kota Milan dan perkampungan Arco &Limone . Relax sambil cari ilham.
Hampir empat tahun di Ultimate Collection Inds memberi banyak kenangan manis dan pahit dalam hidup. Rindu kat x-team Ellie, Maryam, Fatin, Yus, Pojie dan Hafiz. Rindu jugak nak bertegang urat dengan team production especially Uncle Kurus. Haha.. 
* mana korang sume pergi sekarang ha? 

{ 3 komen... read them below or add one }

JaSSNaNi said...

kelas membuat kasut? sound good.. macam mana tu?

Aida Ab Jalil said...

salam jassnani. ye saya start April ni. saya ajar sehingga jadi sepasang kasut, masa weekend saja dan di tempat anda( base on location ye) kalau berminat boleh contact saya-aidadewie7311@gmail.com

milla said...

assalamualaikum,
puan saya ade email puan harap puan dpt reply. thanx