Click Here!

Salam Ramadhan 2013

Ditulis oleh Aida Awie on Wednesday, July 10, 2013

Gambar dr google


Salam Ramadhan buat korang semua... 
Harap kalau ada salah silap dan terlanjur bicara, korang maafkan ye. Kasihanilah diriku  yang lemah ini. Tak mo la di sana nanti hisab saya tertunda dek kesalahan yang tak terampunkan. Huhu~

Ok, dah setengah hari pun kita puasa...kan? So, macam mana ? Dah ada yang pi curik2 makan atau minum kat dapur? Hehe.. Tak mo ulang kisah kanak2 ok. Dulu tak pe la, kecik lagi. Now kalau nak buat perangai tak senonoh tu kena rasa malu sikit sebab anak2 sekarang lagi semangat dan berlumba2 nak puasa penuh. Kecualilah kalau korang uzur kan? Dimaafkan lah... Tapi awas ye. Jangan pulak angkat pinggan ngan cawan duduk makan depan tv. Adeh... Respek la sikit pada orang lain. Malu la...

So, selamat menjalani ibadah puasa dengan sabar ye. Puasa kali ni saya punya azam tak mahu beli kat bazar ramadhan kecuali hari cuti. Haha.. Boleh tak azam cam tu? Saya cabar diri supaya jadi isteri yang rajin memasak untuk suami. Hari2 bekerja mesti balik masak. No more makan luar or beli tapau. Hari cuti tak pe, tu pun kalau ade keluar ke mana2 la... Hiks!




{ 0 komen... read them below or add one }