Click Here!

Dah tak larat nak sarap bubur ngan jus nenas...

Ditulis oleh Aida Awie on Friday, May 20, 2011


   Salam pagi Jumaat. Korang dah sarapan ker? Saya sarapan bubur ayam KFC ngan jus nenas je pagi ni. Tak larat sangat dah. Pening betul kepala masa bangkit tido sampai le sekarang. Dari semalam dok telan jus nenas ni, siap bawak 3 tin ke opis. Dah 2 hari tekak rasa tak sedap jer... Tolonglah doakan saya cepat sembuh dari rasa pening ni. Dah tak larat dah... rasa cam nak demam pun ade, nak muntah pun ade. Nak berblog pun tak de mood.





{ 5 komen... read them below or add one }

NM02 said...

knp minum jus nenas? kan tajam tu

QASEH MANSYA said...

pagi2 minum jus nenas eda..tak sakit perut ker

Watie Rose said...

teruk jugak yer pening tuh tp kenapa minum jus nenas..apakahhhh ???

Aida Awie said...

nm02 & pella, tu jer yang lalu kat tekak ni..

watie, xde pape la.. tapi maybe effect ubat yg doc bagi kut.. ni sume pasal hormon xstabil je..

fisa othman said...

semoga cepat sembuh ye...