Click Here!

Terbaru di laman saya...

Ditulis oleh Aida Ab Jalil on Monday, May 16, 2011

     Semalam bercadang nak menjenguk nurseri untuk survey harga pum kolam. Tapi, macam biasalah kan, tak dapat yang dicari lain pulak yang dibeli. Hihihi...

    Semalam saya jumpa lampu taman solar. Rasanya murah juga harganya. BEST BUY RM20. Murah tak? Kedai lain saya tanya, semua harga RM68 atau RM70. Saya nak beli 5 biji, tapi suami pesan beli 2 biji je dulu untuk testing. Maklumlah, barang best buy ni kadang-kadang best pada harganya je, tapi kualiti kedaung. So, saya ikut cakap suami, beli 2 biji je dulu. Lepas bayar, singgah pula kat nurseri lain, beli bunga kuning oren. Berkenan betul dengan warnanya. Boleh ler jadi penyeri laman saya nanti, tak le hijau je memanjang. Sesekali ade le jugak warna kuning, oren, merah.. kan?

      Balik rumah memang tengah panas terik sangat. Berdengap dah kepala. Tapi demi nak menguji kualiti lampu tu, saya cucuk je dulu kat laman rumah. Makanya... Malam tadi cun jugak le laman rumah saya. Cuma tau-tau aje le kalau pakai kuasa solar, lampunya tak le terang mana. Kalau banyak mungkin berupaya menerangkan. Tapi kalau setakat 2 biji tu, al maklum je lah.. Ok, tak mo citer panjang la.. Layan je gambar-gambar terbaru laman depan saya.








{ 1 komen... read them below or add one }

syahnabil@duitcyber said...

Halaman terbaru yang cool...boleh jadi calon deko ni...hehe..