Click Here!

Kanser Servik

Ditulis oleh Aida Awie on Thursday, May 5, 2011

   Emm.. Tengahari ni kite borak pasal kesihatan jap nak? Ni..ada benda jugak nak tanya ni. Pasal kanser servik. Tadi saja-saja baca info pasal kanser servik. Yelah.. kita orang pompuan ni kena gak ambil tahu bab-bab kesihatan dan sakit puan ni. Jangan main boh jer..


  Dalam info tu ada citer pasal tanda-tanda kanser servik. Takut le pulak bila baca sebab kebanyakannya terjadi pada saya. Saya pun dah 2 kali buat pap smear. Everything is ok! Tak de pulak positif katanya... Tapi ada kawan saya kata, pap smear pun kadang-kadang resultnya tak boleh pakai. Takut ler.. Betul ke result pap smear tu kadang-kadang salah? Apa pendapat korang?

{ 1 komen... read them below or add one }

Anonymous said...

ape pakaian pakai mase pergi buat pap smear?