Click Here!

Saya ngidam...

Ditulis oleh Aida Ab Jalil on Wednesday, May 11, 2011

   Tajuk ni kalau mak ngan umi aku baca mesti ingat aku 'berisi', kan? Hahaha.. Tapi memang aku mengidam sangat... Aku ngidam nak makan kuih cincin ngan jeruk kepayang. Mane nak cari hah?

{ 6 komen... read them below or add one }

[sutera kasih] said...

biasanya camtulah kak, ngidam2 ni mesti ada isi hehe



1.FIRST INTERVIEW, AWAK DAH?
2.ASAL AWEK CUN JE, MATA KAU TAK KELIP!!
3.JOM JOIN PERADUAN GORES & MENANG BLOG MISA SAKURA

suria lekatlekit said...

dua2 tak tau mcm mana rupa. kuih cincin pun tak kenal, apa lagi jenis2 jeruk ni memang tak tau sebab tak makan jeruk. Ngidam tak semestinya mengandung.. tp tak mustahil tanda2 awal. kekekekeke
TERKINI : HANTU HOSPITAL
TERKINI : LAGI ISU BLOGGER MAKI HAMUN DALAM BLOG

Aida Ab Jalil said...

SK, mane de isi daa..hahaha..

LLG, search kat internet pasal kuih cincin sarawak. tapi rasanya jeruk kepayang tu payah le sikit.. lama sgt dah tak makan.mmg betul tu!saya xde 'isi' apa2 cuma ngidam nak makan je!

[sutera kasih] said...

kuih cincin sabah pernah mkn tak kak?

Aida Ab Jalil said...

SK, ada beza ker? xtau plak... dulu pun makan yang bentuk macam kuih peneram tu jer..

[sutera kasih] said...

bentuk peneram tu camne pulak?huhu
saya suka mkn kuih cincin..sedap