Click Here!

Lawatan Tapak 2

Ditulis oleh Aida Awie on Thursday, November 25, 2010

   Weeee...pagi tadi macam biasa, rutin tiap-tiap hari kena check pokok sebelum gi kerja. Kalau tak, rasa macam tak lengkap jer. Ok, dari pemerhatian...
  •   Pokok cermai belanda saya dah keluarkan banyak buah dan bunganya juga masih tak berhenti.   Ada beberapa buah yang dah merah, sedia untuk dimamam.

masih berbunga dan berbuah..buah hijau + buah merah..

merahkan buahnya? tapi buah ni cam dah dimakan burung..hampeh tul burung nih..bagi la tuan pokok rasmi dulu..

sowi..rapat sgt smpai lari focus...
  • Anak pokok cili juga dalam proses tumbesaran..
  • 
    Hiduplah ko cili... Cili sekarang dah naik harga... kalo ko hidup, jimat duit poket..
  • Anak semaian mulberi pun dah mula keluar tunas

Yang ni tumbesarannya lambat sikit. Kena potong batangnya sekali lagi baru nak keluar tunas..

Yang ni pulak, dah banyak tunas yang keluar..Satu darinya dah ditempah kakak ipar saya..
                           
  • Pokok labu kuning saya semakin membesar dan ...  

Eh, cam ade tak kene jer..
  
Daun dia kekuningan cam tu.. Pokok ni memang cam ni ke...atau kurang sesuatu?
     OMG!! Kenapa pokok labu saya kekuningan cam ni? Adakah labu kuning, daunnya pun kuning? Oh no...
Tolong! Ada sesiapa tak yang tau..saya dah check kat internet tapi tak jumpe pun pasal masalah ni....Ann, mane Ann nih? Ann, please help me..

{ 0 komen... read them below or add one }