Click Here!

Nur Edrina Qistina

Ditulis oleh Aida Awie on Thursday, November 18, 2010

    Puhh..Glamer tul name anak buah saya tu.. Semalam masa di kampung suami, saya sempat jenguk anak buah saya yang baru lahir. Umurnya baru 45 hari. Comel sangattt..Tak caya cuba tengok gambar dia kat bawah ni.

Zzzzz....

Cak!! Kena tipu sume...
Saya pura-pura tidur jer tadi... 

Ni Mak Ngah tengah salinkan baju saya pasal saya dah kencing atas riba Mak Ngah tadi..

Hahaha..Seksi tak saye?
Mana Mak Ngah ni? Cepatlah pakaikan baju saya..


Haa...Barulah tak sejuk saya ni Mak Ngah...
  Ok, dah habis drama sebabak lakonan anak buah saya, Qis. Seronok sangat tengok baby orang. Bila pula turn saya yer? Ehem..eham..





{ 2 komen... read them below or add one }

yus said...

hai awak... xde shoutbox ker? salam kenal

Aida Awie said...

hehehe..tq sudi bace..
shout out box? jap eh..ala, terkapai2 lagi ni..please help me..