Click Here!

Macam-macam kes

Ditulis oleh Aida Awie on Thursday, November 25, 2010

   Hish..Apa nak jadilah dengan masyarakat sekarang ni.... Selak je suratkhabar, citer orang kene bunuh..selak lagi citer pasal orang kena tetak.. Kenapa agaknye yer? Orang sekarang ni ramai yang sakit mental ker? Kat radio hari ni pon duk citer pasal sikap panas baran gak..

   Semalam seorang isteri yang sedang mengandung anak pertama dikelar lehernya oleh suami sendiri, Ni mesti gara-gara cemburu ni..Hari ni pulak kes remaja tetak bapa kekasih.Yang menetak tu orang asing pulak tuh,orang Filipina. Agaknya tak puas hati ler tu bapa budak tu tak bagi dia berkawan dengan anak dia. Halo..halo..Dah tak de ke cerita lain lagi kat Malaysia nih? Dah macam duduk negara ape plak. Tak aman langsung. Takut jer nak keluar rumah sekarang.

{ 0 komen... read them below or add one }