Click Here!

Acer & Intel "PLAYsure Redefined" Party

Ditulis oleh Aida Ab Jalil on Wednesday, May 15, 2013


Halooo....

Lately busy sangat2. Tetiba banyak pulak kerja kat office sampai nak keluar lunch pon tak sempat.
Ahh... Stressssss!!! Kan best kalau boss bagi sebijik Acer Aspire P3 Convertible Ultrabook, bolehlah lunch pun buat kerja jugak. Ok... Masuk dalam my wishlist dulu.




Jom layan video ni.




So....
Apa pandangan korang?
Awesome kan?

Acer Convertible
Sumber : Google


Acer akan melancarkan produk terbarunya iaitu Acer Aspire P3 Convertible Ultrabook. Perkataan Ultrabook itu sendiri diinpirasikan oleh Intel kerana ianya mempunyai kelebihan-kelebihan seperti ultraportable. Sangat ringan untuk dibawa ke mana-mana walau dengan sebelah tangan. Tiada lagi bebanan pada bahu kerana membawa laptop yang berat. So tak de lagi bahu rebeh kerana membawa beg laptop. Lagi satu, keyboard dan screennya adalah detachable. Screen boleh dilapis diatas keboard untuk menjimatkan ruang. So apa lagi yang kita mahukan? Segalanya amat memudahkan kita sebagai pengguna.

    Selain tu, Touch Centric adalah ciri-ciri hebat yang dicipta untuk memudahkan lagi kerja kita. Dengan teknologi canggih ni, kita tak perlukan mouse dan pastinya tiada lagi mouse yang jadi mangsa balingan atau hentakan ke meja kerana tak fungsi dengan baik sewaktu diperlukan. Boleh touch2 dengan jari jer. Mudah kan? 


Wow!! 
Tiada lagi perkataan yang sesuai melainkan ianya memang produk yang benar-benar hebat!  



 Bos, tolong belikan satu untuk saya. Please.... 



{ 0 komen... read them below or add one }