Click Here!

Kempen Blogbuster.

Ditulis oleh Aida Ab Jalil on Tuesday, May 28, 2013

Alhamdulillah.. Rezeki jugak ni walau belum tentu lagi video kita terpilih. Tapi sekurang2nya ini tandanya Nuffnang mmasih ingat kat kita,kan? Hiii...


Ahad lepas adalah  last day untuk send out short video untuk kempen "What is Project C?". Saya cuma dapat hasilkan 3 short video jer. Tak tahulah video tu dapat menepati konsep atau pun tidak. Apa pun saya sudah berusaha sebaiknya. Terpulang pada  rezeki jugak,kan? Untuk kempen Acer memang saya tak hantar satu video pun. Sebab apa? Sebab saya tak bersedia dan lagi saya tak cukup tangan nak buat itu ini. Semuanya datang serentak dalam satu masa. Jadinya, saya dahulukan mana yang pentinglah. Harap2 Nuffnang tak merajuk la dengan saya ye...


{ 0 komen... read them below or add one }