Click Here!

Ketam Masak Lemak Cili Api

Ditulis oleh Aida Awie on Friday, May 17, 2013


     Gulai lemak ketam ni makan kat Medan Selera Sri Teja, Presint 8 Putrajaya kalau tak silap. Memang terangkat makan gulai ni sebab pedasnya yang menyengat. Macam makan gulai orang nogori. Tambah pulak dengan sirap selasih tu...

    Fuhh!! Tak toleh kiri kanan dah menikmati makan tengahari kali ni. Tengok Che Ta masak gulai ketam dalam Masterchef, terliur pulak... Terus teringat entri ni dok peram dalam draft dari hari mengundi hari tu lagi. Hihi...

{ 2 komen... read them below or add one }

JaSSNaNi said...

wow... sedappp masak lemak cili api ketam.. mahal tak sekor tu>?

Aida Awie said...

salam jassnani... xsilap harga mkn xmasuk air rm13 lbh je. boleh la nak pi sana makan sekeluarga.