Click Here!

Hari PDRM...

Ditulis oleh Aida Awie on Saturday, March 24, 2012

   Saya bersiaran langsung meng'update' blog ini dari Dataran Merdeka. Perghh... Dah macam pengacara TV3 pulak. Hihi...

   Hari ni ikutkan kehendak hubby saya yang nak sangat jalan2 kat Kl. Dah lama pun tak keluar jalan2 Kl sebenarnya. Selalu tu ada je kerja yang nak kena buat. Lagipun saya rasa hari nilah hari paling selamat sekali nak keluar jalan2 sebab mana2 pergi ada je polis. Eceh... Cakap banyak tak guna,jadi layan gambar ok.


Published with Blogger-droid v2.0.4

{ 0 komen... read them below or add one }