Click Here!

Bayam ke Kemangi?

Ditulis oleh Aida Awie on Wednesday, April 18, 2012

    Selak2 gambar kat galeri ni ternampak la gambar bekas tapak semaian bayam saya yang diambil beberapa hari lepas.

    Ada perubahan juga. Nampak pertumbuhan cambahannya tapi tak dapat kenal pasti lagi ianya anak semaian sapa. Bayam atau kemangi? Susah juga sebab main tabur je pun benih kemangi tu. Beberapa hari lepas tu pula, Cik Yah bagi benih bayam. Memang dibaginya dengan pokok2 sekali. Jadi bimbang pula benihnya hilang maka saya lurutkan dan terus tabur dalam tapak yang sama. Sekarang dah konfius pulak. Nak tak nak kena tunggu besar la baru tahu pokok apa.


Published with Blogger-droid v2.0.4

{ 0 komen... read them below or add one }