Click Here!

Tiket wayang dari Nuffnangs!!

Ditulis oleh Aida Ab Jalil on Tuesday, January 4, 2011


  Yeeaha!! Tak sia-sia perah otak pikir idea nak buat entry pasal Season of the Witch hari tu.
   ~Ceh! Perah otak la sangat tu..Hihihi..

   Pagi semalam dapat email dari Nuffnangs...Sebenarnya dah dapat 28hb hari tu, tapi sebab semalam baru bukak email..tu yang baru tahu tu. Saya dapat 2 tiket free untuk pra-tonton movie The Season of the Witch lakonan Nicholas Cage. Email tu minta saya sahkan kehadiran saya. Apalagi, terus balas mesej tu untuk sahkan kehadiran saya. So, mana-mana blogger yang bertuah dapat tiket wayang malam tu boleh la kita jumpa di sana!

   Bolehlah ajak suami dating malam rabu nanti. Dah lama tak tengok movie, seronok jugak sekali-sekala layan kan?Kira hadiah tahun baru lah untuk suami saya yang merajuk tak habis tu. Apa tak nya, malam tahun baru tu janji nak teman dia tengok bunga api, sekali saya tertidur tak ingat dunia daa.. Menjeruk rasa la dia.

{ 1 komen... read them below or add one }

Watie Rose said...

wah bestnya...wati tak pernah join lagi sbb takder idea...