Click Here!

Yang mana satu...?

Ditulis oleh Aida Ab Jalil on Thursday, January 27, 2011


         Yang mana satu pilihan hati? Dua-dua best, dua-dua mengancam.. Ini dia produk dari Tong Garden, Crunchy Almond Bite dan Crunchy Pumpkin & Pistachio Bite. Saya selalu beli dari Mart@Caltex on the way nak ke pejabat. Makan kudapan ni bila mulut saya rasa nak mengunyah. Selalunya dalam jam 3 ke atas. Sambil-sambil tunggu waktu balik. So, yang mana satu nak pilih ni? Oh, saya suka kedua-duanya !! Tamak,kan saya ni? Hehehe..

        Tapi seyes kalau korang rasa dua-dua bijirin ni, memang korang tak tahu nak pilih mana satu. So, mesti nak jadi tamak ambil dua-dua flavour sekali. Harganya pun tak la mahal sangat, RM2.90 satu. Ada dalam 50gram isinya. Kira berbaloilah beli sebagai jajan atau kudapan di waktu senggang. Lagipun ianya lebih baik dari korang makan jajan yang tak berfaedah,kan. Kan? Kan? Kan.....?

{ 6 komen... read them below or add one }

Watie Rose said...

dah lama tak ada kudapan in between...hik3

Zaidah said...

ambik dua2 ajelah...lagipun murah kan....klu dua dekat RM6...

qasehmansya said...

eda..yer ker harga rm2.90..
aku kat sini rm4.90..
nanti survey ptg nie..rasa harga yg ko bg tu murahnyer...ker aku yg salah..
aku suker mkn yg ijau tu.ptg ni nak cr la

Abgbent said...

Salamelekom,wbt

Ada kesempatan, abg akan cuba nanti dan akan bagitau pada adik yang mana satu lebih sedap.

Atau barangkali adikku Aida bleh bagitau yang mana satu lebih umphhh!

(*___^)

Aida Ab Jalil said...

watie> saya selalu beli. boring kalau xde pe nak kunyah..

zaida> memang dah beli dua2 pon...

pella> mahalnye kat tempat ko..mmg harganya 2.90 jer sepek.

abgbent> dua2 sedap. tp lebih umphh... pek hijau tu. pistachio & pumpkin. abgbent kena rasa sendiri baru tau mana satu pilihan hati..

MaSLiNa said...

Amik je dua².. semua pun sodap.. sy mmg dah lama ketagih mkn ni :D