Click Here!

Bonda saya orangnya berseni...

Ditulis oleh Aida Ab Jalil on Tuesday, January 4, 2011

Bonda saya dengan cucu pertamanya, Muzzil.
     Inilah bonda saya, Kamariah Kehal. Bercerita tentang bonda saya, seringkali membuat saya kagum dengan segala kesenian yang ada padanya. Bonda saya pandai menjahit langsir, membuat dan menggubah bunga. Macam-macam jenis bunga yang bonda saya pernah buat. Bunga sabun, bunga dip, bunga kertas, bunga stokin dan bunga gem. 

   Masa saya kahwin dulu, semua bunga kahwin saya bonda saya buat sendiri. Khas buat teman-teman pejabat saya dan ahli keluarga terdekat,bunga dulang hantaran serta bunga pegang tangan saya semuanya bunga sabun yang bonda saya buat. Saya merupakan anak perempuan tunggal dalam keluarga, namun saya tidak dikurniakan kelebihan untuk mewarisi semua hasil kerja seninya. Betapa ruginya sayakan?

   Oklah, mari layan gambar-gambar bunga yang bonda saya buat ni. Sapa-sapa yang berminat untuk tempahan boleh juga hubungi bonda saya di talian 019-350 4675.











  

{ 0 komen... read them below or add one }