Click Here!

Mesranya Nora Danish dan Jejai di Jepun...

Ditulis oleh Aida Awie on Wednesday, January 26, 2011

Hari ni nak cerita pasal artis kesayangan saya la pulak. Macam best pulak tengok mereka bahagia begini. Hihi..

      Dah nak tiba bulan Februari pun. Sedar tak sedar je..kan? Sekejap je masa berlalu. Masuk bulan Februari nanti ramai la orang dok canang pasal Valentine's Day pulak.

      Tadi dok blogwalking sana sini, jumpa la gambar cover terbaru majalah Cosmopolitan. Majalah tu pun ada tajuk tentang cinta. Nora Danish -bila cinta datang lagi. Wah..sapa pulak cinta terbarunya tu? Ke.. Nora nak kembali bersama Jejai? Baguslah kalau camtu. Anak tu dah tentu dapat kasih sayang yang sempurna. Baru je  tengok gambar-gambar percutian mereka sekeluarga kat Jepun dari blog Beautifulnara. Happy betul. Mereka pun nampak mesra je... Saya suka! Semoga Allah menyatukan kembali hati mereka demi kasih seorang anak.

{ 0 komen... read them below or add one }