Click Here!

Surprise!! Saya nak kasi hadiah ni...

Ditulis oleh Aida Ab Jalil on Wednesday, January 5, 2011

    Blog saya tak glamer pun. Follower pun ada berapa kerat jer. Panjang lagi list yang saya follow. Banyak-banyak terima kasih ye pada yang sudi jadi follower tu... Hehehe...

   Saya pun tak pernah buat contest / GA. Join satu dua tu ade la. Tu pon tak selalunya bernasib baik. So... sempena Tahun Baru 2011 ni, saya rasa nak bagi something la untuk komentor paling banyak kat blog saya ni. Tu tak termasuk yang komen pakai anonymous la yer? Nanti tak tahu pulak nak bagi kat sapa hadiah tu. Lagi pun saja je buat surprise!! Sebab pendapat saya, kalau kita buat GA untuk komen paling banyak, macam tak ikhlas jer..Sebab nak kan hadiah tu, maka ramai la yang bagi komen dengan harapan dia jadi komentor paling tinggi. So, bila buat surprise cam ni... baru boleh tengok siapa setia bagi komen ikhlas..Tu pendapat saya la, blogger-blogger lain jangan terasa hati pulak yer. Lain orang lain la caranya,kan? Lagi pun hadiahnya pun biasa-biasa jer...

     Kira-kira saya bagi surprise ni pun sebab nak berterima kasih pada dia sebab rajin komen entry saya. Bila dia rajin komen, saya tau la ada orang baca entry saya. Bila tau ada orang yang baca entry makin bersemangat la saya nak buat entry baru..kan?

    Ok, saya dah pun senaraikan kesemua nama yang pernah komen di blog saya dengan jumlah komennya sekali..


      So...Dah nampakkan siapa bakal terima hadiah misteri saya ni? Hish..Tak termasuk saya la. Takkan nak bagi hadiah kat diri sendiri pulak...

     Kepada Watie Rose, sila send alamat anda kat aidadewie7311@gmail.com dengan kadar segera ye...

{ 2 komen... read them below or add one }

CiPoT CeDoT said...

lepas nih cipot nk hadiah jugak boleh??..hekhek..

Aida Ab Jalil said...

boleh..setialah dengan saya. tu je kuncinye...hiks3x..