Click Here!

Aktiviti petang kami

Ditulis oleh Aida Awie on Wednesday, January 19, 2011

      Haa.. Sejak ada kerusi rustik ni, setiap petang kitorang lepak sini jer sambil-sambil bakar daun kering. Lagi pun privasi sikit lepak kat sini dari duduk kat laman depan. Kat sini kawasannya terlindung dengan pokok kat belakang tu.

     Kadang-kadang balik dari ofis, belilah RM2 tauhu sumbat kat mak cik depan simpang tu. Masuk rumah buat teh o panas ke kopi o panas ke... minum la kat sini. Borak-borak, jenguk kebun, tanam rumput la... Ambil angin petang. Dekat-dekat Maghrib je baru masuk rumah. Tak pun masuk bila slot Tira Misu dah start. Meh layan gambar lepak ngan cik abang saya ni.





{ 0 komen... read them below or add one }