Click Here!

Updated terbaru peti surat saya!

Ditulis oleh Aida Awie on Monday, January 24, 2011


Cantik tak? Hahaha.. ~Jerit kuat-kuat sambil tiru gaya Eric Leong.

    Hujung minggu lepas sempat kemaskan sikit rumput-rumput kat area peti surat ni. Pas tu cuba-cuba la gantungkan pokok sireh kat tepi peti surat tu. Sebenarnya tak tahu nak gantung mana pokok sireh tu, so...taram je la. Nampak macam cantik pulak bila ada hijau-hijau kat peti surat putih ni. ~ Eceh..Terperasan pulak. Tengah mengemas-ngemaskan daun pokok sireh tu, lalu pulak sorang akak. Akak tu tegur la, kata peti surat saya cantik sambil berjoging. Wah..Dalam hati berbunga-bunga gitu. Sampai ke tengahari senyum meleret. Saya pun nak tahu juga pendapat pembaca... Cantik tak peti surat saya? Hihihi..
   

{ 2 komen... read them below or add one }

Watie Rose said...

kreatiflah aida ni...

Aida Awie said...

tq watie, awak pun boleh jadi kreatif kalau nak.. :)