Click Here!

Hati berdarah..

Ditulis oleh Aida Awie on Thursday, December 2, 2010

   Hati berdarah... Isk..Hati sapa plak yang berdarah? Kalau tengok tajuk camni, macam bunyi orang kecewa je kan? Tapi sebenarnya nak citer pasal sejenis bunga ni. Unik sangat bentuknya seunik namanya. Kat mana jumpa? Ni lah kerja saya, pagi-pagi jalan kat blog orang..tup-tup terjumpa satu blog ni.

Sumber Gambar:http://biarbanar.blogspot.com/2010/02/bunga-berbentuk-hati-berdarahbiarbanar.html
Cantikkan? Memang betul-betul bentuk hati.
 
Sumber Gambar: http://biarbanar.blogspot.com/2010/02/bunga-berbentuk-hati-berdarahbiarbanar.html
    Cantikkkkkkkkkkkkkkkkkkkknyer bunga ni... Nak cari kat mana bunga ni yer? Kat Malaysia ada tak ni? Tak pernah jumpa lagi bunga cam ni.. Serius cantik sangat kalau ada di laman rumah saya.. Kamu yang sedang membaca ni ada info pasal bunga ni tak?

{ 0 komen... read them below or add one }