Click Here!

The Season of the Witch is Here!!

Ditulis oleh Aida Awie on Tuesday, December 21, 2010


Season of the witch
 
         Wahhhhhhh!!!Best ni. Saya dan suami memang suka citer-citer fantasi cam ni. Citer pasal ahli sihir plak tuh. Seram pulak tiba-tiba...tapi nak tengok jugak. Tak pe, kalau dapat tiket ni pastilah saya pergi bersama suami nanti. Dah lama tak tengok wayang, sesekali dapat tengok wayang mestilah seronok kan... Boleh la mengimbau zaman bercintan-cintun dulu. Mari kita bayangkan ciri-ciri tukang sihir yang menyeramkan ni untuk ambil mood dulu nak? ~Mana la tahu, kut-kut Nuffnang pilih saya nanti kan?


   Ok, kita mula dengan mukanya dulu la... Muka tukang sihir tu mesti hodoh dan menakutkan. Kulit mukanya menggerutu. Dia mempunyai mata yang besar. Bentuk hidungnya memang pelik, macam paruh burung pun ada. Giginya hitam dan kotor.Selalunya tukang sihir akan pakai topi hitam yang tajam. Tengok pada jari kukunya pula kotor, panjang dan runcing.



    Selalunya tukang sihir ke sana sini terbang dengan menggunakan penyapu buruk sebagai transportnya...Naseb la diorang tak gunakan LRT atau bas Rapid KL kan?


          


       Yang paling takut sekali, periuk besar tukang sihir tu. Besar tau, silap-silap leh masak kamu dalam tuh. Periuk tu la yang dia selalu guna untuk buat ramuan spell dia tuh. Tengok tuh..seram je muka dia masa mengacau ramuan tuh!!


      Hish..ngeri pulak bila terbayang rupanya kan? Dah la tu yer.. kang dok bayang-bayang sangat muka dia, masuk pulak dalam mimpi malam nanti. Takottt!!

{ 0 komen... read them below or add one }