Click Here!

Vidoe klip Cikgu Shida boleh hilangkan stress

Ditulis oleh Aida Awie on Tuesday, December 28, 2010

Hahahaha.. Nama Cikgu Shida memang tak asing lagi dah. Sume orang dah kenal dia. Mengalahkan artis pun dah. Apa taknya...Dengan gaya dia buat miming lagu tu memang boleh buat orang pecah perut. Banyak juga yang menyokong, tak kurang juga yang mengutuk. Konon tak sesuai dengan gelarannya sebagai seorang cikgu. Betul tak betul dia seorang cikgu kita tak tahulah kan. Sekarang pun dia dah tak guna gelaran cikgu di pangkalnya lagi, cuma letak Cik Shida jer. Lagipun pada pandangan saya, dia bukan buat salah apa pun. Buat miming jer dengan aksinya yang lawak. Bukan die berbogel ke ... atau buat aksi terlampau ke, kan?

Macam-macam cara orang buat untuk hilangkan stress. Memang gelak tengok vidoe Cikgu Shida ni. Saya suka jer layan, kalau tengah stress lagi saya layan. Sapa-sape yang sekepala, meh le kita layan yer... Lagu ni pun best!!



{ 0 komen... read them below or add one }